[RFR] po://pdf2djvu/po/de.po

Hallo,

anbei die Änderungen an pdf2dfvu mit der Bitte um Korrektur (acht Zeichenketten).

Gruß,
Chris

--

I'd like to release pdf2djvu 0.7.13 soon, but it introduces a few new
strings that should be translated. I need your help in updating the PO

--
Jakub Wilk

#, c-format
msgid "External command \"%s ...\" failed"
msgstr "externer Befehl »%s �« fehlgeschlagen"

#, c-format
msgid "External command \"%s ...\" failed with exit code %u"
msgstr "externer Befehl »%s �« fehlgeschlagen mit Exit-Kode %u"

#, c-format
msgid "External command \"%s\" failed"
msgstr "externer Befehl »%s« fehlgeschlagen"

msgid "Internal Poppler error"
msgstr "interner Poppler-Fehler"

msgid "PDF feature not implemented"
msgstr "PDF-Fähigkeit nicht implementiert"

msgid "PDF syntax error"
msgstr "PDF-Syntaxfehler"

msgid "PDF syntax warning"
msgstr "PDF-Syntaxwarnung"