[LCFC] po-debconf://lyskom-elisp-client/fr.po

Merci à Jody et Christian pour leur relecture. Je n'ai pas modifier le
fichier depuis le rfr.

Le 23/08/05, Jody Noury a écrit:
> Eric a écrit :
> [...]
>
> [...]
>
> Ne serait-ce pas "Le client Elisp de LysKOM ..." ?

Non je ne pense pas, LysKOM est le nom du serveur et Elisp le nom d'un
client pour ce serveur.

La description du paquet lyskom-elisp-client :
A LysKOM client implemented in Emacs LISP. This client is the most
used and developed one.

Bonne soirée
Eric

#
#    Translators, if you are not familiar with the PO format, gettext
#    documentation is worth reading, especially sections dedicated to
#    this format, e.g. by running:
#         info -n '(gettext)PO Files'
#         info -n '(gettext)Header Entry'
#
#    Some information specific to po-debconf are available at
#            /usr/share/doc/po-debconf/README-trans
#         or http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/README-trans
#
#    Developers do not need to manually edit POT or PO files.
# Original translator: Olivier Gauwin
#
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: lyskom-elisp-client 0.47.1-4\n"
"Report-Msgid-Bugs-To: \n"
"POT-Creation-Date: 2005-06-11 10:50+0200\n"
"PO-Revision-Date: 2005-08-22 09:13+0100\n"
"Last-Translator: Eric Madesclair <eric-m@wanadoo.fr>\n"
"Language-Team: French <debian-l10n-french@lists.debian.org>\n"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:4
msgid "Exclude non-English servers from default server list?"
msgstr "Faut-il exclure les serveurs non anglophones ?"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:4
msgid ""
"The LysKOM Elisp Client normally comes with a default server list that "
"includes one server for communication in English, one Finnish server and a "
"dozen Swedish servers. If you don't know Swedish (or Finnish), you will have "
"little or no use for those servers."
msgstr ""
"Le client Elisp pour LysKOM est installé avec une liste de serveurs par "
"défaut. Celle-ci inclut un serveur anglophone, un autre pour le finlandais, "
"et une douzaine d'autres pour le suédois. Si vous ne connaissez ni le "
"suédois ni le finlandais, ces serveurs vous seront de peu d'utilité."