Re: handleiding Debain 10

Dag Theo,

Theo de Kruijf schreef op di 16-03-2021 om 21:47 [+0100]:
> Hallo,
> Op de site van Debian heb ik vernomen dat het mogelijk is om een nieuwe
> handleidng Debian te verkrijgen. Graag kom ik daarvoor in aamerking.

Ik neem aan dat u de installatiehandleiding van Debian bedoelt.
U vindt een pdf-versie van die handleiding op
https://d-i.debian.org/manual/nl.amd64/install.nl.pdf
Een html-versie van de handleiding voor de installatie van Debian 11,
waarvan de release binnenkort verwacht wordt, vind u op
https://d-i.debian.org/manual/nl.amd64/index.html

> Stuurt een elektronisch kopie naar:
>     theode kruijf@ziggo.nl
> Bij voorbaat dank.