Re: Validation failed

Frans Spiesschaert schreef op vr 22-11-2019 om 20:24 [+0100]:
> Dag Jeroen,

> Jij staat in webwml/english/devel/website/validation.data nog steeds
> vermeld als ontvanger van ontvanger van berichten over
> valideringsfouten van Nederlandstalige webpagina's. Zou jij het goed
> vinden mocht ik, zoals in dit bericht gevraagd wordt, deze informatie
> aanpassen en jouw naam daaruit verwijderen?

Hierop is geen reactie gekomen.
Als niemand op de lijst bezwaar maakt, neem ik me voor om eind december
Jeroen te verwijderen uit webwml/english/devel/website/validation.data
als ontvanger van berichten, zodat dit soort berichten voortaan enkelnog naar deze mailinglijst gestuurd zullen worden.

Frans Spiesschaert