Re: [RFR] wml://www.debian.org/devel/debian-installer/index.nl.html

Hallo Frans, Paul,

Op 06-06-17 om 19:56 schreef Paul Gevers:
> Hoi Frans,

> Dat lijkt mij een verbetering ten opzichte van de alternatieven. Dit kun
> je met behulp van git commit hooks zelfs automatiseren. Bijvoorbeeld, ik
> ben onderdeel van verschillende pakkettenbeheerteams. In alle gevallen
> werkt er iemand aan nieuwe versies die gewoon geüpload worden naar het
> Debian archief. Als ik mijn wijzigingen commit worden er van iedere
> commit e-mails verstuurd aan de volgens van de juist tag in
> tracker.debian.org.
>
> Paul

De grens lijkt mij voornamelijk in het praktische te liggen.
Bij snel veranderende teksten lijkt me controle achteraf handig.
Het aanpassen dient snel te gebeuren en primeert op de controle.

Dit vooral voor mensen die reeds hun sporen verdiend hebben met
vertalingen op deze lijst of andere gelijkaardige lijsten.
Voor mezelf heb ik liever nog controle zowel voor de vertalingen, als de
werking gezien ik het systeem nog aan het verkennen ben. Niet Debian
maar wel hoe de vertalingen werken.

Voor de items die minder snel veranderen kan de huidige werkwijze
behouden blijven.

Wel stel ik me de vraag hoeveel mensen effectief de [RFR] e-mails
volledig en grondig nalezen?

--
Benedict Verheyen                       Debian and Python user
GnuPG Public Key 0x4565D20B