Re: [RFR] wml://www.debian.org/devel/debian-installer/index.nl.html

Hoi,

On 04-06-17 10:27, Frans Spiesschaert wrote:
> Wat dat vertrouwen betreft: ik merk bij mezelf wel dat ik eerder de
> houding heb dat dit opgebouwd moet worden op basis van voorafgaand
> gedrag en niet zomaar a priori geldt, hetgeen niet wegneemt dat
> vertrouwen een noodzakelijke vereiste is voor een goede samenwerking,
> met als gevolg dat ook dit laatste iets is dat zich mettertijd opbouwt.

Ik merk dat ik vind dat we elkaar (in deze wereld) zo snel mogelijk
moeten vertrouwen (als we deze wereld een betere plek willen laten
zijn). Dat wil overigens niet zeggen dat ik iedereen meteen alle rechten
wil geven, maar wel snel, als dat kan. In dit geval (website; anderen
actief genotificeerd; onder versie beheer) ben ik daarom voor snel
rechten geven als dat kan. Ik begrijp het als anderen dat eng vinden of
er anders over denken. Dus deze discussie is volgens mij nuttig.