Re: [RFR] wml://www.debian.org/devel/debian-installer/index.nl.html

Hoi Frans,

On 02-06-17 22:56, Frans Spiesschaert wrote:
> Ik hoop dat ik in de tussentijd nog even op jou beroep mag blijven
> doen.

Uiteraard. En zelfs daarna ook.

> Ik ben het niet helemaal eens over het aspect de mailinglijst
> raadplegen/vooraf informeren. Dat aspect vind ik redelijk belangrijk om
> de mogelijkheid op controle door de anderen en waar nodig
> kwaliteitsbewaking open te houden: waar leg je anders de grens tussen
> wat triviaal is en niet via de lijst moet gaan? Ik denk dat het gevaar
> niet denkbeeldig is dat iemand dan algauw zijn eigen eigenzinnige ding
> begint te doen.

Ik ben hier niet bang voor omdat de wijzigingen aan de website steeds
naar deze lijst worden ge-e-maild. Dus, laat iedereen triviale dingen
direct repareren. Als we met z'n allen tot de conclusie komen dat het
niet triviale wijzigen meer zijn, dan kunnen we elkaar daarop
aanspreken. Verder zitten de wijzigingen in een versiebeheersysteem en
zijn dus ook weer zo terug te draaien als dat nodig is. Laten we elkaar
alsjeblieft vertrouwen en laten we vergissingen of fouten in deze
achteraf corrigeren.

Ik ben het met je eens dat de mogelijkheid om van te voren correcties te
maken een belangrijke eigenschap van deze lijst is, maar ik zie die
vooral als waardevol voor controversiële keuzes.