Re: [RFR] wml://www.debian.org/devel/debian-installer/index.nl.html

Dag Paul,

Paul Gevers schreef op vr 02-06-2017 om 22:23 [+0200]:
> Hoi Frans,
>
> Wordt het niet eens tijd dat je regelt dat je schrijfrechten krijgt voor
> de website? Onderstaande wijzigingen kun je natuurlijk zonder de lijst
> te raadplegen doorvoeren. Of is dat kansloos zolang je geen Debian
> Maintainer bent? Zo ja, kun je dat dan niet worden?

Ik begrijp dat aan jou moeten vragen om dergelijke triviale aanpassingen
aan de website door te voeren, belastend kan zijn. Ik wil dus zeker eens
uitzoeken wat nodig is om schrijfrechten op de website te krijgen. Ik
hoop dat ik in de tussentijd nog even op jou beroep mag blijven doen.

Ik ben het niet helemaal eens over het aspect de mailinglijst
raadplegen/vooraf informeren. Dat aspect vind ik redelijk belangrijk om
de mogelijkheid op controle door de anderen en waar nodig
kwaliteitsbewaking open te houden: waar leg je anders de grens tussen
wat triviaal is en niet via de lijst moet gaan? Ik denk dat het gevaar
niet denkbeeldig is dat iemand dan algauw zijn eigen eigenzinnige ding
begint te doen.

> Paul

Frans Spiesschaert