Re: Fwd: Debian refcard: call to update translations

Hoi Frans,

Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, ik heb het de laatste tijd nog
druk gehad met een paar serieuze bugs in mijn pakketten en helaas thuis
maar weinig tijd om aan Debian te werken.

On 11-04-16 20:03, Frans Spiesschaert wrote:
> Mag ik van mijn kant ook nog eens een beroep doen op jouw hulp om de
> volgende zaken af te ronden:
> https://lists.debian.org/debian-l10n-dutch/2016/03/msg00011.html
> https://lists.debian.org/debian-l10n-dutch/2016/03/msg00012.html
> https://lists.debian.org/debian-l10n-dutch/2016/03/msg00013.html

Kun je controleren dat dat nu in orde is?

Paul
PS: je mag me wel eerder (en vaker) spammen als dat voor dit soort zaken
nodig is.