Re: pakketbeschrijvingen

> Omdat ddtp ook een e-mail interface heeft heb ik heb met faw afgesproken
> dat ik dit mailtje even naar de lijst zou sturen. Wat denken jullie
> ervan om de web-interface uit te zetten en de vertaling en review via
> deze lijst te laten lopen? Dan kan de vertaler bij geen commentaar na
> een week of wat de vertaling gewoon aanleveren in plaats van dat er
> niets gebeurt.

Wat de Nederlandstalige inspanningen inzake internationalisering
betreft, ben ik er een grote voorstander van om alle werkzaamheden op
één centrale plaats te coördineren. Ik denk dat de mailinglijst van ons
"Debian Dutch l10n Team" in dat verband de aangewezen plek is.
Of het uitzetten van de webinterface van ddtp daarvoor noodzakelijk is,
weet ik niet. We zouden die ook gewoon kunnen laten voor wat ze is. Ik
weet niet of mijn vrees terecht is, maar ik ben bang dat ik anders
misschien ook http://ddtp.debian.net/ddtss/index.cgi/nl/wordlist kwijt
zou kunnen raken. En op die lijst doe ik tijdens vertalingen geregeld
een beroep.

Een andere mogelijkheid is om te regelen dat alle vertalingen die mensen invoeren op de webinterface doogestuurd worden naar deze lijst. Dat een vertaling automatisch na een week geaccepteerd wordt kan zowiezo geregeld worden, alleen ik heb het nooit aangezet vanwege het feit dat helemaal niemand het meer zou controleren. Ik zie het doorsturen van de vertalingen wel een mooie oplossing eigenlijk...

Martijn