Re: po-debconf-vertalingen voor debian-installer (Re: [RFR] po-debconf://rescue)

Op 05-10-14 12:13:33 schreef Paul Gevers:

> ik
> het
>
> Als je wilt dat de bots de e-mails kunnen verwerken moet
> je je houden
> aan de pseudo-urls [1]. Helaas staat daar geen trier (?)
> niveau tussen,
> dus ik stel voor dat je dat op de eerste regel van de
> body
> bijhoudt.

Ik bedoelde sorteren (is bij jou de e met trema in het
woord triëren weggevallen?)
Maar dit terzijde.
Bij het gestructureerd subject-veld had ik niet
onmiddellijk de bots in gedachten, maar eerder jou.
De activitteit "ik stuur een diff naar de lijst en jij pikt
die op en gebruikt die om het betreffende bestand debian-
installer/packages/po/sublevel[1-6]/nl.po bij te werken op
Alioth" is niet iets wat door de bot voorzien wordt. Ik zou
dus niet goed weten wat in functie van de bot een geschikt
onderwerp voor het e-mailbericht zou zijn.
Maar ik dacht dat los daarvan een gestructureerd subject
het jou makkelijker zou kunnen maken om uit de stroom
berichten er die uit te pikken waarbij enige actie van jou
verwacht wordt.

> Paul
>
> [1] http://dutch.debian.net/pseudo-urls.html

Groetjes,