Re: [RFR] po-debconf://mariadb

Op 24-09-14 19:26:08 schreef Paul Gevers:
> On 24-09-14 13:03, Frans Spiesschaert wrote:
>
> Ben je je er bewust van dat er waarschijnlijk zeer
> binnenkort een nieuwe
> versie van mariadb in Debian unstable komt (10.0)? Als ik
> het goed heb
> zit die al ongeveer zoals hij gaat worden in
> experimenteel.

Dit was me niet bekend, maar met een beetje geluk is de
huidige update van de vertaling niet volledig nutteloos. Ik
ben geneigd om voorlopig met deze vertaling door te gaan en
via https://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/nl
op te volgen of de nieuwe versie ook een nieuw
debconf-bestand nodig heeft.

> Paul

Groetjes,
Frans