Re: Hulp nodig: hoe beginnen met een nieuw Nederlands po-debconf-bestand

Op 20-09-14 08:41:03 schreef Paul Gevers:

> Ik denk dat de site ergens iets fout doet, want de
> bestanden zijn twee
> keer gegzipt. Als je het uitgepakte bestand nogmaals van
> .gz voorziet en
> nog eens uitpakt gaat het wel goed.
>
> Ik had het probleem nog niet aan de website gemeld (heb
> jij daar
> toevallig zin in?)

Dank je.
Ik had het probleem ook gesignaleerd op debian-
i18n@lists.debian.org en blijkbaar werd het daar al eens
eerder gesignaleerd. Uit een reactie:

> it is known:
> https://lists.debian.org/debian-i18n/2014/02/
> msg00052.html

De oplossing die jij aanreikt komt daar ook aan bod. Een
andere oplossing zou zijn om het bestand met wget binnen te
halen en dan zou eenmaal gunzippen volstaan.
Ik weet dus niet of het zin heeft om het nogmaals te
gerepareerd geraakt is, wil dat misschien zeggen dat
sommigen het als een feature beschouwen. Maar erg
praktisch werken is dit niet echt.

> Paul

Groetjes,
Frans