Re: Plannen voor de eerstkomende dagen

Op 16-09-14 21:35:09 schreef Paul Gevers:

> Ja, als je de pagina's belangrijker vindt, ga je gang,
> maar ik zou
> liever zien dat we de debconf vertaling die er zijn
> up-to-date maken
> [1]. Dat heeft ook meer tijd nodig; zoals je zit kan de
> website in een
> dag geüpdatet zijn, maar debconf vragen zitten in de
> pakketten in Debian
> zelf en moeten dus op tijd voor Jessie gereed zijn.

Goed, ik doe mee. Er is heel wat opgelopen achterstand in
te halen, lijkt me. Wellicht ook iets moeilijker omdat het
allicht veelal om aparte korte tekenreeksen/zinnen gaat
zonder veel context om een goed inzicht te krijgen in de
precieze betekenis en het ook nog eens om toepassingen gaat
waarmee ik niet altijd vertrouwd ben.

Maar eerst toch nog 1 NIEUW vertaalde webpagina.

> Grt
> Paul
>
> [1] https://www.debian.org/international/l10n/po/nl

Groetjes,