Plannen voor de eerstkomende dagen

Dag iedereen,

Het lijkt erop dat de website van Debian geen
Nederlandstalige pagina's met vertaalachterstand meer heeft
(of zie ik hier zaken over het hoofd?).

Wat de niet-vertaalde pagina's betreft waarnaar een link
staat op intro/about, zie ik nog
doc/manuals/debian-faq/
devel/people
devel/developers.loc
users/index.

Zijn er zaken waarmee ik rekening moet houden om hieruit
een keuze te maken?

Naast het verder meewerken aan de vertaling van pagina's op
de website van Debian, wil ik ook graag meehelpen om de
vertalingen van twee debconf-bestanden te voltooien, nl.
debian-edu-config
debian-edu-install

Vermits de handleiding van de toekomstige release van
Debian-edu ook in het Nederlands beschikbaar zal zijn, kan
het nuttig zijn om de Nederlandse ondersteuning voor
Debian-edu op alle vlakken zo volledig mogelijk te maken.

Bedenkingen, vragen, suggesties?

Groetjes,
Frans

===