Re: Webpagina's die geupdated moeten worden

Hoi Frans en alle andere lezers,

On 05-09-14 22:59, Frans Spiesschaert wrote:
> Wat me opvalt is dat in deze wekelijkse rapporten steeds
> dezelfde webpagina's terugkomen, terwijl de precieze
> betekenis me niet helemaal duidelijk is.

Als ik het goed begrijp is de Engelse versie van veel internetpagina's
lijdend. De e-mails geven aan dat de laatste versie in het Nederlands
een lager versienummer heeft dan de Engelse versie en dus achter loopt.

> Betekent dit dat op dit ogenblik niemand nog geïnteresseerd is in het
> bijwerken van deze pagina's?

Zie hieronder.

> Zou hulp in dit verband welkom zijn?

Altijd.

> Onlangs vertaalde ik het pakket debian-edu-doc naar
> het Nederlands en ik zou desgewenst de vertaling van enkele
> van bovenstaande pagina's kunnen proberen bijwerken

Geweldig. Voor de volledigheid wil ik even publiekelijk vermelden dat ik
mij had voorgenomen om bovenstaande pagina's (en ook debconf vragen van
belangrijke pakketten) te updaten voor de release van jessie. Alle hulp
is natuurlijk welkom.