Re: [RFR] po-debconf://sysvinit (7 strings)

On Mon, May 02, 2011 at 01:05:13PM +0200, Jeroen Schot wrote:

> [...]

Maar een "volgorde gebaseerd op afhankelijkheden" klinkt okee.
Of een afhankelijkheid-gebaseerde volgorde.

Het is wel steeds een hele mond vol. Misschien kun je één keer
uitschrijven wat er gebeurt, en verder "oude volgorde" en "nieuwe
volgorde" gebruiken. Ik denk dat dan bovendien meer mensen snappen wat
er aan de hand is.

... kunt u ...

Tests hebben ...
... die het onmogelijk maken ...