Re: [LCFC] po-debconf://samba (was Re: Please update debconf PO translation for the package samba 3.0.24-4)

On Saturday 14 June 2008, Thijs Kinkhorst wrote:
> "Van welke werkgroep moet deze server deel lijken uit te maken, wanneer
> " "clients hierom vragen? Merk op dat deze parameter ook de domeinnaam
> bepaald "
> "die wordt gebruikt voor de security=domain instelling."
>
> bepaald -> bepaalt.

s/deel lijken uit te maken/deel uit te lijken maken/
of
s/deel lijken uit te maken/deel te lijken uitmaken/
of
s/deel lijken uit te maken/lijken deel uit te maken/

Niet zeker, maar huidige lijkt mij zeker onjuist. Mijn eerste optie klinkt
mij het best in de oren.