[RFR] po://aptitude (veel strings)

Het heeft even geduurd, maar bijgevoegd zowel een diff als de volledige PO
file voor aptitude. De diff bevat zowel updates door wijzigingen in het
origineel als correcties in de vertaling (vooral verbetering van
consistentie).

Ik heb nog ~40 onvertaalde strings (meest helpteksten), maar dit is het
merendeel van het werk.

Graag jullie commentaar.

Eén opmerking: ik ben "label" gaan gebruiken voor voor "tag", en
"gebruikerslabel" voor "user tag".

Groet,
Frans