Re: [LCFC] po-debconf://gnubg (2 strings)

On Sat, Jan 06, 2007 at 08:21:48PM +0100, Frans Pop wrote:

> [...]

Shadows from the past....

Het staat me bij dat we het hier bij de oorspronkelijke vertaling ook al
over hebben gehad. Kort: backgammon eindigt met afspelen, of misschien
uitspelen. Het is de fase waarin de stenen van het bord worden verwijderd.

Afspeelbibliotheek is zeker een goede vertaling.

Ciao.                                                             Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"