Re: vertalingen

Beste Stijn,,

Bedankt voor je melding.  Ik heb het doorgestuurd naar de goeie
mailinglijst, zodat het gefixed kan worden.

Mocht je meer van dergelijke bugs vinden, dan kun je je gewoon net als
andere bugs rapoporteren tegen het betreffende pakket (bijvoorbeeld met
behulp van het "reportbug" programma).  De beheerder van het pakket
stuurt dat dan als het goed is door naar de nederlandse vertalers.

Nogmaals bedankt!

Vriendelijk groet,
Bas.

--
Kind regards,
| Bas Zoetekouw              | Sweet day, so cool, so calm, so bright, |