Re: informatie betreft de ontwikkeling van de Nederlandstalige website

On Fri, 2006-11-03 at 10:48 +0100, fb022132 wrote:
> Geachte heer/mevrouw,

Geachte fb022132, :)

> naar ik heb vernomen is er nog geen Nederlands-talige versie van de
> Debian-website beschikbaar...
> Is er al iets ontwikkeld omtrent de website?
> Ik vraag u dit doordat ik wel geïnteresseerd zou zijn om een volledige
> Nederlandse website van de Linux variant Debian te ontwikkelen gratis en
> voor niks.
> Uiteraard indien nog niet aan de ontwikkeling van dergelijke site is
> begonnen.

Die bestaat al.
http://www.debian.org/index.nl.html

Voel u vrij om bij te dragen in het onderhoud van deze Nederlandstalige
website.  Hoe u dat kan, vindt u gedocumenteerd op deze website.

Groeten,

Bart Martens