Re: [LCFC] po-debconf://exim4 (WAS cobaco: heb jij exim4 in de peiling?)

On Thursday 02 November 2006 09:20, Frans Pop wrote:

> Zou hiervan maken:
> "Er kunnen ongewenste gevolgen optreden ..."
>
> "inbellen-op-aanvraag gebruikende inbelverbinding" lijkt mij dubbelop.
> Misschien: "bijvoorbeeld omdat voor toegang tot het Internet gebruik
> gemaakt wordt van een inbellen-op-aanvraag verbinding

Dit is nu dus:

msgstr "Er kunnen ongewenste gevolgen optreden indien dit systeem niet
altijd toegang heeft tot een DNS-naamserver (bijvoorbeeld omdat voor
toegang tot het Internet gebruik gemaakt wordt van een inbellen-op-aanvraag
verbinding). Zo zal dan bij het opstarten van exim, of bij het afhandelen
van de wachtrij (zelfs wanneer deze geen berichten bevat) een kostbare
inbelverbinding tot stand gebracht wordt.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)