Re: [LCFC] po-debconf://postnuke

On Sun, Feb 08, 2004 at 04:34:23AM +0100, cobaco wrote:
> #. Description
> #: ../templates:89
> msgid "This version of postnuke includes a script to automatically setup the initial MySQL database for postnuke. postnuke can not run properly without one DB. Don't do it if you are upgrading from a previous version and the database for postnuke already exists, if you want to do it manually, or if you are going to use other database server than MySQL."
> [...]

Ik zou het dubbele punt in deze zin laten vallen (als je zo'n
constructie wilt gebruiken, dan moet je de verschillende items een
nummer geven, oid. Vermits je dat niet doet, is het enige wat het
dubbele punt nu doet, de 'flow' van de zin verstoren)

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org