Dansk Debian-ordliste

Jeg er blevet færdig med den Debian-ordliste, som jeg for nogen tid siden
lovede at lave.  Den er baseret på den svenske liste, men naturligvis
tilpasset danske forhold.

Endnu mangler jeg at tilføje de fleste specielle oversættelser, som jeg
bruger på Debians websider, men de vil blive tilføjet, efterhånden som jeg
kommer i tanker om dem.  Se i øvrigt mine kommentarer på siden.

Tilføjelser, rettelser og idéer til både siden og listen er velkomne -
skriv her på postlisten.  Der linkes ikke til siden endnu, men den er
tilgængelig på bl.a. denne adresse:

http://www.dk.debian.org/international/Danish/ordliste

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>