Re: exim4-config: smarthost jako "chytrý počítač"

On Sat, Jul 26, 2008 at 12:17:46PM +0200, Miroslav Kure wrote:

> Ono je to asi jedno, stejně musíte v překladu jeden i druhý výraz
> vysvětlit.

Přesně tak. Tím je myslím tato debata o tomto vcelku nicneříkajícím
termínu (jak už Mirek poznamenal) skončená.

Jen ještě malou poznámku. Výraz "chytrý počítač" je myslím celkem
trefný, když vezmeme v úvahu, k čemu se smarthost (typicky u ISP)
používá: odesílání mailu (z klientova počítače) ne přímo adresátovi,
ale přes "chytrého" prostředníka, který tomu může jako důležitý prvek
účelné centralizované správy mailového systému zabránit - z rozumných
důvodů jako např. odesílatel k tomu není oprávněn nebo omezení
odesílání spamů apod.

--
Jan Outrata