Re: libattr1 - chyba v kódování popisu balíčku

On Thu, Jul 10, 2008 at 12:31:21AM +0200, Vitezslav Kotrla wrote:

> Ano, také už to vidím správně. Nejdůležitější pro mě je vysvětlení,
> jak ta chyba vzniká - určitě se mi to stane také a rád bych se poučil
> dokud je čas :-)

Problém bude nejspíš v tom, když někdo posílá překlady mailem a vyplní
špatně hlavičku s kódováním. Někde se překlad zobrazí v surové podobě
(bez ohledu na kǒdování v hlavičce a předpokládá automaticky např,
utf-8), jiný se to pokusí překódovat podle hlavičky do požadovaného
výstupního kódování a tím to "pokazí" (i když chyba je samozřejmě v
chybné hlavičce).

--
Miroslav Kure