Re: libattr1 - chyba v kódování popisu balíčku

Zdravím,
nevím jestli v tom budu mít prsty já, ale včera jsem překlad poslal
znovu (jen jsem to překopíroval do souboru a odeslal klasicky) s tou
změnou, že jsem místo Description-cs: dal Description-cs.utf-8:.

Dneska po aptitude update je vše v pořádku a čeština se zobrazuje
korektně. Občas jsem při překladu na sprasenou češtinu narazil, ale
prakticky to bylo tak v 5 příkladech z velké hromady.

Pěkný den,
Martin Š.

--
$ unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep