Re: ddts (bylo debian news)

On Tue, Apr 03, 2007 at 10:23:12AM +0200, Viktor Matys wrote:
> Spis by me zajimalo, kdyz se ty preklady delaji, kde se pak objevi?

V apt, aptitude a nejspis i v jejich nadstavbach jako synaptic.

> V aptitude jsem si zadnych prekladu nevsimnul...

Protoze mate stare nastroje (nutno pouzit apt z experimentalu) a navic
mam dojem, ze ty preklady nejsou na vsech zrcadlech. Cilem je mit to
funkcni pro Lennyho, takze to zasne v unstable/testingu fungovat nekdy
behem lennyho vyvojoveho cyklu.

--
Miroslav Kure