Re: Debian news

Zdravim,
ja myslim, ze lepsi nepresne prelozeny cesky popis, nez presne a
anglicky. Z nepresneho popisu si udelam nejakou predstavu, z presneho
popisu v anglictine a pokud neumim jazyk ne. (Navic zkusenejsi uzivatel
si muze jazyk prepnout, pokud se mu to bude zdat mimo, nebo nahlasit
chybu, nebo to opravit, nebo ... ;-))

Pekny den,
Martin Sin