Re: Debian news

> Navrhoval bych uspořádat malý průzkum (minimálně v czdebian-l@)
> a poptat se lidí, jestli by byl o české DWN zájem.

Ja to ctu, ale anglictina mi nevadi. Vetsinou to jen tak prolitnu, protoze obsah je pro me vetsinou nezajimavy. Kvuli me se to urcite prekladat nemusi.

Pokud jde o ddtp, snazil jsem se taky par prekladu udelat, ale lepsi anglicky text, nez nepresne prelozeny cesky. Navic mi system casto nutil prelozit balicky, ktere neznam, takze jsem se na to vypek.

Zdravim Viktor Matys

believed to be clean.