Re: Upozornovadlo :-)

On Sun, Jul 17, 2005 at 09:23:19PM +0200, Vlada Mezera wrote:

> Bude dana adresa ze ktere se bude na zacatku tydne posilat
> automaticky e-mail s upozornenim na to ze dotycny ma prekladat.

A druhy mail (a vsechny nasledujici) uz by to mohlo zasilat s
originalnim index.wml pro dany tyden ziskanym z cvs.

>Nakonec jeste prekladatel posle e-mail s tim ze dotycny preklad odevzdal.

Tohle bych nahradil (doplnil) necim, co by kontrolovalo CVS a prestat
otravovat v okamziku, kdy se tam ten preklad objevi.

Samozrejme by to mohlo delat (mail OR cvs), aby se vyloucilo pripadne
otravovani v pripade, ze se treba zdrzim s commitem...

--
Miroslav Kure