Re: traducció de la guia d'instal·lació + debian installer

Missatge de d manye <dmanye@gmail.com> del dia dg., 31 de gen. 2021 a les 23:04:
Bona nit,
De fa uns dies que estic traduint la guia d'instal·lació de debian que hi ha al weblate: https://hosted.weblate.org/projects/debian-installation-guide/
I així de sobte he pensat... uix, no he dit res a la llista! no sé si abans calia avisar/coordinar alguna cosa per aquí, o si ningú en aquesta llista en sap res o ... si estic llençant el temps, vés a saber.
De fet, m'estimaria més traduir l'instal·lador, però no hi està activat. Hi ha alguna perspectiva que es pugui traduir des del weblate?
Gràcies.

Hola,

La traducció de la guia d'instal·lació està pràcticament enllestida (99%). Si algú hi vol fer una ullada/cop de mà serà benvingut :-)

D'altra banda, de cara al proper cap de setmana, i si no hi ha inconvenient, demanaria que m'activessin la traducció del debian installer al weblate.

Salut.

pd: ignoro amb quina freqüència se sincronitza el weblate amb el salsa.debian.org.