Re: Error traducció Debian

Hola Javi,

El dl. 02 de 03 de 2020 a les 13:53 +0000, en/na Javi Rodriguez va
escriure:
> Bona tarda,
>

> No sé si escric al lloc correcte, però només us vull informar d'una
> petitta errada de traducció. Estic utilitzant Debian 10.3, i quan el
> sistema no troba una comanda, treu el següent missatge:
> "no s'ha trobar l'ordre"
>
> En realitat hauria de dir:
> "no s'ha trobat l'ordre"

Gràcies per notificar-ho. He posat en copia a en Walter, que és
l'encarregat d'aquesta traducció. Walter, pots corregir aquesta errada,
que és molt visible? està a plugins/sudoers/po/ca.po.

msgid "%s: command not found"
msgstr "%s: no s'ha trobar l'ordre"

Gràcies!

Jordi Mallach <jordi@debian.org>