Re: Proposta per manteniment web

Bon dia,

> Mirant la documentació
> <https://www.debian.org/devel/website/translating> volia proposar, si
> fos possible, d'incorporar l'script translator.db.pl per rebre les
> actualitzacions quan es modifiquin les pàgines en anglès i així no
> haver d'estar pendent.

Com què pareix que no hi ha res més a dir, he pujat al servidor els
arxius catalan/international/Catalan/translator.db.pl
i catalan/international/Catalan/mail_user.txt
així com vaig comentar a [0]. He vist que, efectivament, les llistes
que fan servir aquest sistema ho han fet de maneres distintes. Per ara,
està activat l'enviament de correus als darrers traductors de cada
pàgina. En veure la utilitat del sistema, ja farem modificacions.

Tot i això, cal recordar que amb les ordres
./check_trans.pl catalan
./check_trans.pl catalan -d

es pot fer el seguiment de l'estat de les traduccions i que la pàgina
[1] també és d'utilitat.

Salutacions!

I. De Marchi

[0] https://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2017/07/msg00018.html