Em presento

Hola!

Em dic Aleix, ja fa temps que he anat flirtejant amb diferents distros de Linux, sense acabar d'aprofundir-hi i, per mandra i inèrcia, acabant reposant vora les Finestres™. Finalment crec que ja hi he caigut definitivament, perquè després d'instal·lar Debian al PC de sobretaula, no m'he pogut resistir i també l'he posat al portàtil que faig servir molt més, i això, és molt simptomàtic. La major part de la culpa d'haver caigut a Debian és d'en Jordi Mallach, company meu a Softcatalà.

I aquí ve el tema. M'agrada dedicar bona part del temps lliure del que disposo (sobretot a l'estiu) a traduir programari. Ja fa temps que vaig fent en diferents projectes i més recentment m'he afegit al projecte de traducció de Gnome. I ara que m'he endinsat en Debian, he pensat que, per poc que pugui, intentaré col·laborar també en la traducció d'aquest.

No he buscat gaire (ja m'espavilaré), però, així a primer cop d'ull, on he d'anar a buscar els PO?

Gràcies i seguim!

Aleix Vidal i Gaya