Consulta sobre procediment traducció

Bones,

Ara que tinc una mica de disponibilitat de temps i voldria dedicar-hi una mica de temps. Ho consulto a la llista per confirmar que no m'equivoqui i per veure si pot animar la cosa :) Voldria emprendre traduccions que sembla que s'han quedat estancades segons https://www.debian.org/international/l10n/po/ca. Estava pensant en agafar el paquet aptitude.

Entenc que el procediment és aquest: enviar un [ITT] amb el format po://<paquet>/<fitxer>. Després fer la traducció (la faig a amb el Poedit) i enviar el fitxer ca.po en un missatge amb assumpte [RFR]. És així? Em deixo alguna cosa?

Moltes gràcies i salutacions,
Agustí