Subscripció a la llista

Bon dia a tothom,

M'he apuntat a la vostra llista.

Em sembla que ja més o menys em vaig presentar, però crec que per fer
les coses bé hauria de començar pel principi.

http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2013/01/threads.html

Fa dos anys que estic coŀlaborant amb el projecte debian-live. Ara ens
interessaria traduir al català dues pàgines. Com suposo que tothom té
prou feina ho fare jo mateix.

http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2013/03/msg00002.html

També suposo que seguiu el mateix procediment que a les altres
llistes, és a dir, [ITT], [RFR], [LCFC]
i després ho envieu a algu que ho pugui pujar al servidor, correcte?
Si és així enviaré els dos [ITT] i intentaré fer-ho aquest cap de
setmana

Jo sempre he treballat amb fitxers po, mai amb .wml i vaig una mica
perdut, però sembla fàcil :)

Fins aviat.

--
chals