Dimissió com a traductor i coordinador

Ei!

Estic reduint les meves responsabilitats en el projecte, i una d'elles
serà en la traducció i coordinació al català, no és que hagi fet gaire
cosa aquest últim any, però no em veig amb cor de fer-ne gaire més.

Fa unes setmanes em vaig esborrar [0] com a coordinador de reemplaç
del d-i.

[0] <http://anonscm.debian.org/gitweb/?p=d-i/debian-installer.git;a=commitdiff;h=c546a7e8>

Encara tinc una última revisió del manual que em van enviar fa un temps
que haig d'integrar, en principi durant les properes setmanes. Però algú
altre haurà de coordinar i traduir el manual quan s'acosti el llançament
de Debian.

Crec que l'últim que ha traduït alguna pàgina del lloc web de Debian
he estat jo, així que algú altre també hauria de prendre'n el relleu.

Seguiré mantenint el bot a ca.debian.net, però recordeu posar-me en
copia si hi ha problemes.

salut,
guillem