Re: [LCFC] po-debconf://shadow

On Sun, Jan 22, 2012 at 05:43:56PM +0100, Innocent De Marchi wrote:
> Val. He fet una revisió. Crec que tot això s'ens va passar a la primera
> revisió i la veritat és que no ho havia mirat.

Estic com 120% segur de que vaig mencionar els infinitius a la primera
revisió. :)

> Revisat. En algun cas he posat «ja s'utilitza»

Pots posar un exemple?

> Ho he deixat com «iniciant sessió amb HOME=/»

En tot cas, seria «s'està iniciant sessió amb HOME=/».

Fes, supose...

> Bé, he fet una repassada completa de tot l'arxiu. Espero que ara estigui
> més o menys passable (...després dels desastres fets!)

Ok. Jo finalment he acabat exàmens i li podria pegar una ullada com toca.
No sé si tinc més ganes, però :P

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/