Re: [RFR] po-debconf://lsb

> Hola Innocent! Amb les piles carregades? :)

Bueno....S'ha acabat la llibertat condicional: i cada any que passa
costa més l'adaptació.

Meam si hi ha sort, i això s'anima una mica.

> Voleu activar...

> Això d'estàndard base de Linux em sona molt forçat. L'LSB és un nom propi i potser s'hauria de deixar tal qual.
>
> d'«adduser»
> password aging -> potser caducitat de contrasenyes?

> d'administració, crec que millor.
>
> Jordi

Val: he fet els canvis.

Moltes gràcies!

I. De Marchi

# SOME DESCRIPTIVE TITLE.
# Copyright (C) 2006 Software in the Public Interest
# This file is distributed under the same license as the lsb package.
# Innocent De Marchi <tangram.peces@gmail.com>, 2011
#
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: 3.2-28\n"
"Report-Msgid-Bugs-To: lawrencc@debian.org\n"
"POT-Creation-Date: 2007-05-13 09:16+0200\n"
"PO-Revision-Date: 2011-09-06 16:49+0100\n"
"Last-Translator: Innocent De Marchi <tangram.peces@gmail.com>\n"
"Language-Team: Catalan <debian-l10n-catalan@lists.debian.org>\n"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:2001
msgid "Enable shadow passwords?"
msgstr "Voleu activar les contrasenyes xifrades («shadow passawords»)?"

[...]
msgstr "El «Linux Standard Base» exigeix que algunes característiques d'«adduser(8)» (com la caducitat de les contrasenyes) estiguin disponibles pels programes que segueixen aquest estàndard. Actualment, aquestes característiques només estan disponibles en activar les contrasenyes xifrades, però en aquest sistema estan desactivades."

#. Type: boolean
#. Description
#: ../templates:2001
msgid "Most LSB applications will work fine with either setting, but complete conformance requires shadow passwords to be enabled."
msgstr "La majoria de programes LSB funcionaran correctament en qualsevol dels casos, però l'estàndard requereix l'activació de les contrasenyes xifrades."

[...]
msgstr "En general, es considera una bona pràctica l'activació de les contrasenyes xifrades. Però hi pot haver algunes situacions en què no funcionin correctament (p. ex. quan els usuaris sense privilegis d'administració han de comprovar les contrasenyes en el fitxer «/etc/passwd»)."