Re: Errors sitesummary

On Fri, Dec 31, 2010 at 04:17:34PM +0100, Jordi Mallach wrote:
> Quin document és aquest?

Ah, ja veig. Com és unat raducció de fa 3 anys, no sé si René Mérou roman
per la llista per a fer les correccions ell mateix. Si no és així, el que
hauràs de fer és corregir-lo tu mateix i enviar una nova versió (RFR2 o
LCFC) a la llista, pas previ per a que puges tu a la BTS la traducció
revisada.

Bé xiquets i xiquetes, jo me'n vaig a la muntanya. Que tingueu bona
entrada d'any i a veure si en 2011 li donem vidilla a tot açò!

Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/
GnuPG public key information available at http://oskuro.net/