Re: [RFR] po-debconf://nss-pam-ldapd

Ei!

On Fri, 2010-10-29 at 06:26:00 +0200, Jordà Polo wrote:

> Hmm, doncs no ho tinc clar.
>
> El bot de ca.d.n sembla que no va gaire a l'hora. En Guillem segurament
> ho sabrà millor. (Si cal esmenar alguna cosa puc donar-li un cop d'ull
> aquest cap de setmana.)

Per fi he tingut un moment per mirar-me que passava amb el bot, i sembla
que era un problema de permisos. Ara hauria de funcionar. He reiniciat
la db, he tancat les entrades del manual i ara està fent una passada
el procés per tancar les entrades mirant el BTS. Demà o així miraré de
netejar el que quedi.

Si veieu alguna cosa estranya digueu-ho.

> Si voleu descartar ca.d.n i passar a i18n.d.n segurament hauríem
> de fer un enviament de DONE en pla massiu per posar-lo al dia.

Jo prefereix-ho el nostre bot, el d'i18n em sembla menys clar i una mica
lleig. :)

salut,
guillem