Re: grub2 1.98+20100804-10: Please update debconf PO translation for the package grub2

Hola,

Soc el Francesc i em sembla bé començar d'aquesta manera per que encara no tinc prou pràctica en l'us de les eines de traducció i he d'interioritzar la guia d'estil.

Salutacions i conteu que al principi necessitaré certa ajut.

El 12 de desembre de 2010 19:26, Jordi Mallach <jordi@debian.org> ha escrit:
Hola Sergi!

On Thu, Dec 09, 2010 at 11:12:34AM +0100, Sergi wrote:
> Si vull participar d'una traducció, com s'ha de fer? sóc nou a la
> llista i no sé molt bé quins són els mecanismes ni la manera de
> treballar que teniu, tot i això m'agradaria poder donar un cop de mà
> amb les traduccions.
> Com us ho feu perquè dues persones no facin alhora la mateixa traducció?

Estem intentant eixir d'un període d'inactivitat després del llançament de
lenny. Normalment, el grup es coordina mitjançant la web
http://ca.debian.net/, tot i que caldria fer una repassada general de tots
aquells fitxers que estan llistats, per veure si les traduccions que es
van fer fa anys ja es van aplicar als paquets respectius, o per contra
encara estan pendents d'integrar.

Si els nouvinguts us animeu, podem començar així, revisant el que hi ha
per fer neteja, i així poder començar a treballar en fitxers nous. Ho
veieu bé?

El fitxer del GRUB ja l'havia fet jo perquè sóc un dels mantenidors del
paquet i tinc accés directe al dipòsit bzr per a pujar els canvis.

Gràcies per l'interès, i benvingut a l'equip!

Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/
GnuPG public key information available at http://oskuro.net/