Re: Anunci de Lenny (era: Call for translations: Release announcement)

On Sun, Feb 15, 2009 at 02:26:56PM +0100, David Planella wrote:
> t'adjunto un fitxer amb les correccions d'allò que he vist.

Gràcies.

Alguns comentaris:

* Xfce no està en tot majúscules a l'original, no veig motiu per fer-ho
  diferent. A la pàgina web sembla que tampoc ho escriuen tot en
  majúscules (excepte al logotip).
* No m'acaba de convèncer la idea de «implementar arquitectures» per parlar
  dels «ports» de Debian.
* Els articles en llistats tan llargs com el de les arquitectures em fa
  l'efecte que dificulten més que ajuden a l'hora de llegir.
* Tens sup(p)ort-fòbia? ;)

> Per cert, he intentat ajustar l'amplada del text a 80 (o 79?) columnes
> com a l'original, però després de provar tant el «fold» (no reconeix
> UTF-8) com el «tidy» (l'entrada ha de ser HTML) me n'he cansat.
> Coneixeu cap programa de la línia d'ordres que m'ho permeti fer?

També tens l'fmt o el mateix vim amb gq.

Ara, en fitxers com aquest segurament és millor no tornar a ajustar l'amplada.
Dificulta molt la feina a l'hora de veure els canvis. El format sempre el pot
ajustar qui s'encarregui d'incorporar els canvis.