Re: Anunci de Lenny (era: Call for translations: Release announcement)

Gràcies Orestes. El teu suggeriment ha solucionat el problema de
l'UTF-8 (el fold m'havia fet una conversió de caràcters estranya, i el
resultat no era UTF-8).

De fet, l'errada fou meva; no havia llegit bé la pàgina de manual del
fold i havia utilitzat l'opció -s en lloc de la -b, o sigui que el
fold sí que feia la feina bé (un cop s'utilitzen les dues opcions
alhora).

El que passa ara és que veig que el fold no suprimeix els caràcters de
final de línia un cop ha canviat l'amplada, per la qual cosa s'obtenen
línies amb un canvi de línia al mig.

Seguiré cercant.

Salut,
David.