Re: Anunci de Lenny (era: Call for translations: Release announcement)

A Diumenge 15 Febrer 2009, David Planella va escriure:

> Per cert, he intentat ajustar l'amplada del text a 80 (o 79?) columnes
> com a l'original, però després de provar tant el «fold» (no reconeix
> UTF-8) com el «tidy» (l'entrada ha de ser HTML) me n'he cansat.
> Coneixeu cap programa de la línia d'ordres que m'ho permeti fer?

Suposo que quan dius que el "fold" no et reconeix UTF-8 et refereixes a que
cada caràcter accentuat te'l compta com a 2 (o més) caràcters i que per això
les línies que contenen accents surten més curtes, oi?

Passa'l abans pel recode:

cat fitxer.txt | recode utf8..latin1 |fold -w 40 |recode latin1..utf8

Orestes.