Re: Revisió del funcionament de les... revisions

On Mon, Jun 25, 2007 at 11:10:39PM +0200, Jordà Polo wrote:
> Un canvi molt més radical seria fer alguna cosa de l'estil del sistema
> de comentaris de la GPLv3[1] (per donar idees que no falti!). Tampoc
> estic segur que sigui el millor, però com a opció no estaria malament
> i fins i tot podria atreure nous col·laboradors.
>
>  1. http://gplv3.fsf.org/comments/gplv3-draft-4.html

Via Planet Debian, avui he descobert Review Board[1]. No m'he mirat el
codi ni res, però per la informació de la pàgina i les captures de
pantalla s'apropa una mica al que buscava. Tot i així, sembla massa
«killer» per les necessitats que tenim; idealment hauria de ser _molt_
més simple (per coses complicades ja tenim pootle! ;).

 1. http://www.review-board.org/

En qualsevol cas, una referència més. Només volia deixar-ne constància.