Re: Nouvingut i ajuda

On Mon, Apr 23, 2007 at 08:59:36PM +0200, Jordi Gili wrote:
> Salutacions a tothom.
> Em dic Jordi Gili i fa pocs dies vaig conèixer algun membre d'aquesta
> llista i em vaig animar en l'ajuda de la traducció de Debian. Bàsicament
> tinc una pregunta, en xerakko em va facilitar una adreça d'Internet on
> es trobaven tots els po-debconfs per a traduir. Em sap greu dir que no
> vaig gravar l'adreça i ara m'estic tornant boig intentant localitzar-la
> a la pàgina de debian. Algú em podria facilitar-la ? Era una pàgina on
> directament els pots eren ja po's i et donava informació respecte
> [...]

Benvingut, Jordi.

El llistat oficial de po-debconf és el que hi ha a debian.org[1],
però diria que el busques és el «podebconfchooser»[2]. Es va fer
per a Lenny+50%[3], una iniciativa que encara no s'ha anunciat però
que realment ja està en marxa.

  1. http://www.debian.org/international/l10n/po-debconf/ca
  2. http://ettin.org/pub/debian/podebconfchooser/
  3. http://wiki.debian.org/L10n/Catalan/Lenny50PerCent

Si tens qualsevol altre pregunta, no dubtis a demanar el que sigui.
També estem al canal d'IRC #debian-catalan, a la xarxa OFTC.

Salut.