Nouvingut i ajuda

Salutacions a tothom.
Em dic Jordi Gili i fa pocs dies vaig conèixer algun membre d'aquesta llista i em vaig animar en l'ajuda de la traducció de Debian. Bàsicament tinc una pregunta, en xerakko em va facilitar una adreça d'Internet on es trobaven tots els po-debconfs per a traduir. Em sap greu dir que no vaig gravar l'adreça i ara m'estic tornant boig intentant localitzar-la a la pàgina de debian. Algú em podria facilitar-la ? Era una pàgina on directament els pots eren ja po's i et donava informació respecte quantes línies contenia el fitxer, l'ús que se'n feia, etc..

Gràcies per tot.

--
Jordi Gili Tremoleda
Tècnic Informàtic de Sistemes